dont you worry... there is still time

Oftast brukar man ju tycka att fredagen är veckans bästa dag för man har hela helgen framför sig med ledighet och sovmorgon. Men jag jobbar hela helgen så jag får vänta tills söndagkväll inann fredagskänslan kommer... för på måndag är jag ledig igen :)

Idag skulle jag ju klippt mig men inte en enda jävla frisör i laholm hade tid med drop in! Jag trodde jag skulle bli knäpp! Mitt hår behöver klippas... det är hemskt! Funderade i ett svagt ögonblick på att ta kökssaxen men som tur var så hann jag hejda mig.  Idag har storasyster Sofia varit här och fikat... det är alltid lika härligt när hela familjen är hemma samtidigt... det händer för sällan.
 Va ute på en tur med mitt troll Axe med innan.. de gick fin fint. Han var bra lite galen men sen blev han trött och skärpte sig ;)


Jag har faktiskt gjort min första riktigt vuxna sak idag. Jag har sökt jobb. Tre olika till och med. Så var snäll och håll en tumme för mig. Jag vill inte bli en siffra i statistiken över arbetslösa ungdomar!



Jag saknar min Ida som är i grekland och blir brun och fin!
Du är bra du min vän♥

Kommentarer
Postat av: Ida P

Anna <3, vi måste ses när jag kommer hem.. de är alldes för längesedan.. saknar dig ! <3

2010-08-15 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0