Du är gåtan som jag aldrig löser klart...

dålig dag, dålig väder, dåligt humör!
Jag hoppades på en bra Tisdag men nej... jag hatar såna här dagar när inget blir som man tänkt.
Nu är det iallafall kväll oh jag ligger under en filt och har de ganska bra just nu... och jag hoppas på en mycket bättre Onsdag.

Idag började alla i Östra skolan igen... jag trodde inte jag skulle säga det här men ... jag saknar de. Inte just östra men allt som vi gjorde där och framför allt finaste klassen. Jag ångrar inte en sekund att jag började där. Jag har fått världens finaste vänner tack vare de ♥

Nu ska jag göra te och och kolla på en film och försöka rycka upp mig lite.

men ibland känns allt bara ..... Blöööööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0