Friday im in love

Nu är min arbetsvecka schlut! Det är fredag och jag ska ha fredagsmys med mig själv. Jag har laddat upp med SATC 2 och popcorn. Det kan nog inte gå fel!

Jag har två lediga dagar framför mig och det känns härligt. Jag har inga direkta planer och det känns också härligt... jag kan göra precis vad jag vill. Jo en sak ska jag göra imon. KÖPA NY MOBIL! Min är gammal ful och äcklig. Dessutom råka jag ha en trasig bläckpenna i samma ficka som mobilen så hmm ja... den är inte vit längre. Men det är en attans bra anledning att köpa en ny fin med gott samvete ;)
 Denna helgen hoppas jag även på lite festligheter och alkohol... Det hade varit tusan så trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0