I keep dancing on my own



Tänk att man kan tycka att det är underbart med en vanlig torsdagkväll... Det tycker jag idag för imorgon är jag ledig. Det betyder lite sovmorgon och de kan jag behöva! Jag ska klippa håret imorgon med... det kan behövas för mitt hår har inte sett en sax på ett halv år... hmm ja då är de nog på tiden!

Kortet har världens finaste och duktigaste lillasyster Ida tagit. Du är så otroligt duktig ♥

Snart är sommaren slut... det kändes verklugen imorse när jag gick ut... de va dimmigt och det luktar sådär som de kan göra i början på hösten. Det är både lite sorgligt... menhösten är mysig den med ... om det inte regnar konstant !

Nu har jag sex dagar kvar att jobba... sen får jag se vart vinden för mig. Jag vet iallafall att jag inte vill ha en höst utan Karin... jag saknar dej min vän.  Kanske Nya Zeeland ? Dom säger ju att livet är till för att levas ... :)


Kommentarer
Postat av: syrran

"livet är ganska kort om man tänker på hur länge man är död"

take the chanse!

2010-08-12 @ 20:30:09
URL: http://lisasofialarssn.blogg.se/
Postat av: karin

Kan bara instamma med foregaende talare!

2010-08-18 @ 16:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0