i keep dancing on my own

Det regnar, det är söndag, och jag ligger på soffan och slipper vara ute så det är härligt!
Idag har jag haft en riktig mys dag. Jag sov länge sen blev det långfrukost med frallor tillsammans med familjen. Sen gick jag tillbaka till min säng och kollade på film tills kl ett. Då åkte vi till Ysby till Morbror där mormor och morfar också var. Vi traskade ner till lagan och kollade när dom släppte vatten... Liiite tsunamivarning!
Sen traska vi hem till morbror igen och åt mormors hembakade bullar och drack saft! De va mysigt.

Nu har vi precis ätit pizza och det var mums! Nu ska jag nog krypa ner under täcket och kolla på film och vara glad för att jag slipper gå ut mer idag!



Jag saknar er ... nästa vecka börjar dom andra skolan fast inte vi... det är lite sorgligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0