it takes a fool to remain sane

Det är måndag och jag är leeeedig! Det är så sjukt skönt för det pissregnar och jag slipper vara ute hela dagen och jobba. Jag gillar mitt jobb men inte bär de regnar och man blir blöt och kall!
Jag har jobbat hela helgen och det har gått fin fint.

Nu sitter jag och väntar på att Anna Larsson ska komma hit för hon är också löedig och på onsdag åker hon till portugal och jag måste få träffa henne innan det ;) Så idag blir det en mysig sysslindag i halmstad. Lunch och shopping ♥

Jag har äntligen fått tummen ur och beställt tid till klipp och slingning så nästa vecka är de jag som blir fin i håret! Det är banne mig på tiden!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0