last train to awesometown

Jag älskar att solen har kommit tillbaka, hoppas den stannar länge till!

Jobbade andra dagen på nya jobbet idag. Det går fin fint och jag trivs jättebra. har fått riktigt roliga och trevliga arbetskamrater med så det kunde inte blivit bättre :) Imorgon börjar jag kl sex men jag slutar redan kl elva. Ojoj då hinner man med mkt under dagen. Härligt!

En annan sak som är härlig är att om fyra veckor så lyfter planet till mallorca. Det kommer bli galet skönt. I need this!

Och om två månader kommer äntligen min finaste underbaraste Karin hem igen. Jag fattar inte att jag klarat snart nio månader utan dej. ♥ Åk inte iväg utan mig igen !



du & jag
jag & du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0