Summercat

Jag har överlevt 11 timmars jobb men nu har jag ont ont ont i mina fötter, Baah!
Skönt med kvällen igen jag är trött minsann!

Gårdagens resa till Liseberg gjorde oss 4 kg choklad rikare. 2 kg geisha och 2 kg toblerone. MUMS vi kommer inte behöva köpa choklad på lääänge. Och det gör absolut ingenting. Annars på Liseberg var det låånga köer och mkt folk, men vi lyckades bli yra av berg och dalbanor och blöta av flumeride. Det var iallafall en helmysig dag med fina familjen ♥

Imorgon är det redan onsdag och jag är ledig den kommande helgen. Vad ska vi då hitta på? :)

förresten om ni inte har hört Billie The Vision & The Dancers så tycker jag att ni ska höra på dom GENAST!

http://www.youtube.com/watch?v=2hOO2m2y9sU&safe_search=on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0