this time baby i`ll be bulletproof

Jaha då var det fredag imorgon igen. Hemskt vad dagarna går fort.
Jag knaprar fortfarande på mitt penicillin men nu mår jag faktiskt nästan bra igen. Skönt!
Idag har jag varit hos frisören och gjort en helrenovering av håret. Jag har fått en ny frissa som heter Anna. fint namn och duktig var hon med : Jag blev super duper nöjd! Så nu är mitt hår slingat i bruna, och lite röda slingor men de är lite blont kvar med ;)
Det kommer en bild imon. Nu är de bara blött och ser mörkt ut.

Imorgon är de fredag. Då blir de förfest hos Anna & Henke och sedan karsefors om min dumma penicillinmage vill det! Bah!
 Imorgon får jag... eller rättare sagt hästen besök av veterinären med. Han har fått klåda i svansen den stackaren :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0