trasselsudd

Oj vad jag är dålig på att skriva här ojoj!
Har iallafall haft fullt  upp i helgen. I fredags var det förfest hos Anna & Henke i deras fina hus. Sen bar det av mot karsefors. Efter lite dramatik på vägen med lösa hästar (hästpojken Jonte fånga in den ;)) så var vi framme vid elva tiden i ysby. Det var väl helt okej... ganska mkt småbarn men Jag Anna & Emma livade upp stämmningen :)

I lördags belv de jobb hemma och på kvällen var det dags för loga gille hos Connie. Det var skitkul! Massa folk man inte träffat på länge :) det var inte kul att vakna i söndags morse och heta Anna Larsson. Jag borde nog starta min hjärna till nästa gång iallafall .... Men men det blev jobb på dagen och sedan sängen tidigt för imorse ringde klockan kvart över fem och det var dags för ännu mer jobb. Livet är härligt!
men snälla låt mig va! jag blir så trött... Idag är det ingen bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0