var ligger landet där man böjer bananerna?

Vart tar dagarna vägen? De går fort fort fort! Ah innan jag vet orden av så sitter man där med villa volvo och vovve! Oh yeah!

Det regnar fortfarande en massa... nu visar sig den riktigt svenska sommaren minsann... värmen lyckades bara lura oss ett tag. Jag hörde på radion innan att det regna 100 mm i vellinge... undrar om Fredrik och C-A överlevt eller om de drunknat? hmm de är nog bäst att jag ringer och frågar dom sen.

Imorgon är de torsdag oc jobb som vanligt, men på kvällen är de tjejmiddag hos Linnea som står på schemat och de ska bli såå kul att träffa tjejerna igen... det var aldelles för länge sen vi sågs nu! Mys!

På fredag hörde jag talas om att det skulle bli mini kräftskiva här hemma med familjen. Kräftor räkor och paj. Mums på en fredagkväll sådär :)

KARIN. hör av dej snälla söta rara för jag veeet att du läser detta. jag saknar dej och jag vill prata med dej. Jag har en massa kul att berätta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0