what are the odds?

Grattis till mig! Jag har fått tillbaka den magbakterien jag hade för tre veckor sedan!! Feber frossa och sjuuuka kramper i magen. Jag vill dö litegranna. Så imorgon blir de doktorn igen för fler prover. Ahh jag pallar verkligen inte detta! Ni får tycka synd om mig.

Men jag har hunnit med lite kul i helgen iallafall... i fredags var Sofia och markus här och åt kräfotr och räkor. De va mums! Mkt mysig fredagskväll!

Men på natten blev jag sjuk så jag har mest legat i sängen resetn av helgen och hinkat i mig vatten. Mm så spännande.

Hoppas jag blir frisk fort och att veckan går fort fort fort för i helgen väntas de galna festligheter :D



En bild på min fining Axe från Ugglebo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0