Fantastisk helg :)

Jag har haft en otroligt härlig helg!
I fredags hade vi ju vår reuinon med Natta. Det var galet härligt att få träffa henne igen... men de kändes konstigt nog inte som att hon varit borta så länge nu när vi väl sågs.

Iallafall så bjöd hon på en massa god mat son hon lagat själv. Hemmagjord potatissallad, grillspett, focaccia och jordgubbar med glass. Gud så proppmätta vi blev! Sen spela vi kubb och snackade minnen ända tills solen gick ner över havet. det var en sån där magisk kväll som man kommer minnas sen i höst när det är grått och trist ♥

I Lördags var det dags för den årliga stadsfesten i Laholm. På förmiddagen åkte jag in med mina föräldrar och syster för att kolla lite på marknaden och sen gick jag till Offside och jag hittade faktiskt en jättefin klänning och en kjol. TUR det för jag hade verkligen inget att ha på mig till kvällen. Eller jo egentligen men nytt är alltid roligast ;)

På kvällen cyklade jag och Elin in till Martina som hade förfest. Det var jätteroligt. Satt på balkongen nästan hela kvällen för det var så varmt och härligt. Och efter en flaska rosé och lite annat gott så gick vi ner till stan, Det var superkul där med. Bra musik och en massa folk man kände :)

Idag var det lite segt att gå upp och jag har faktiskt inte gjort så mkt alls. legat i hängmattan och sovit ;9 Nu ikväll cyklade vi in till laholm igen och åt på Laxrökeriet. Mums!

Jag är ledig imon med sen börjar jobbet igen. Skönt för nu är jag trött på att vara ledig ;)



Den här bilden tog ida i vintras.
Jag saknar INTE snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0