Hard Work Work

Jag har haft en fantastiskt rolig helg :)
I fredags efter jobbet så åkte jag ner till Ekebo där finaste syssling Anna redan väntade på mig. Vi hade en galet rolig kväll! Vi myste på campingen drack goda drinkar dansade tills fötterna gjorde ont och avslutade kvällen med Langos. Sen kom Henke och hämtade oss. Tur det för jag var mer död än levande. Det var iallafall en fantastiskt rolig kväll som innhäll allt det där som får den att bli perfekt. ♥

I lördags vaknade jag ngt tung i huvudet... Hmm kan de varit min jägermeisterbandana(Som jag och Anna "låna" från baren)  som suttit för hårt runt huvet kvällen innan tro? :O Iallafall  så lyckades jag inte åstadkomma så mkt  den dagen. Jag pyssla med hästarna och red en runda. Sofia fyllde 21 i lördags så vi firade henne på kvällen :) grillning, jordgubbstårta och fina släktingar. Det var en bra kväll♥ Skulle egentligen följt med ut till mellbystrands kalaset men jag fick äran att ha larmtelefonen till roboten på natten och jag var dödstrött... så jag var förstånding och åkte hem och sov istället. :)

I söndags så skulle jag och Anna ha mysdag på stranden för vi har världens längstra jobbevecka framförs oss... så vi ville slappa och sola. Det började ju lovande men väl på stranden i Laxvik gömde sig solen bakom världens största moln som inte ville försvinna. SÅ vi gav upp och åkte hem istället. BAH!

Idag är de måndag igen och jag har tio dagars jobb framför mig som väntar. Efter det väntar dock fyra dagar semester så jag hoppas på en vecka utan krångel så att jag kan få njuta av lite ledighet sen.


Anna Larsson x 2
Jag är glad att du finns i mitt liv. Du är bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0