I´m not dead yet

Jag mår lite bättre... äääntligen! Det var ngn äcklig bakterie som jag fått i min mage. Ofarlig men inte desto mindre trevlig för det!

Men efter snart en vecka som dödssjuk (hm nästan iafl) så känner jag mig nu som människa igen :)
Igår var hel fam larsson Örjansson & Jönsson uppe i Falkenberg och kollade på revy. En mor till salu hette den och den var riktigt rolig :)  Galet härlig sommar kväll med fint sällskap ♥

Ikväll är det dags för Reunion. Anna-Lotta har äntligen kommit hem från sitt äventyr i Nya Zeeland så ikväll blir det grillning mys och en massa snack att ta igen. Ska bli härligt att få se henne igen. Om Karin också hade varit hemma nu så hade mitt liv varit fulländat. Jag saknar dej verkligen och speciellt ikväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-07-16 @ 15:42:42
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: nayomi

va trevligt :) ut och njuta nu då! ;)

2010-07-16 @ 15:59:54
URL: http://nayomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0