Jag får liksom ingen ordning

Idag är det Onsdag. Det betyder att min klocka ringer 05:15 i sju dagar till innan jag får sovmorgon. Ska jag skratta eller gråta? Jag tror jag skrattar, det blir roligare så!

Idag slutade jag kl 12.00 de va härligt! Så jag har tillbringat min eftermiddag i hängmattan med en liter jordgubbar och Veckorevyn! Då är livet härligt! Jag har hunnit med att hälsa på Filip med från gamla klassen (de känns hemskt att säga gamla klassen) Han var uppe i dessa trakterna och jobbade och då är de klart jag ville passa på att åka och säga Hej! :) Jag saknar verkligen alla från NPJ 07 :( ♥

Snart kommer grannens barn hit. Min snälla pappa har lovat att dom ska få åka traktor och flak och ikväll var det dags. Så guligt ♥ Sen blir de glass och jordgubbar i trädgården. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0