Time after Time....

Regn 12 grader varmt (kallt?) och söndag.
vad gör man då när man är ledig? Jo man packar in sig själv och syrran i bilen och kör till Väla och blir fattig men lycklig. Desutom har jag inte handlat kläder på heeeela sommaren och jag behöcde faktiskt lite nytt i garderoben :) Jag hittade en masssa fint och lite rea fynd så helt utfattig blev jag inte.

Annars i helgen har jag varit ledig. Så skönt! I fredags var det Karsefors och det var som vanligt galet roligt!! Toppen! Igår kvällvar jag bara hemma, grillade med familjen och hade det msyigt bara.

Och idag är det söndag igen... Måndag imorgon och en veckas jobb väntar på mig.... och jag jobbar dessutom hela den kommande helgen med. Jag kommer iallafall bli rik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0