Viva Espana

Jag har landat i soffan nu efter en låååång varm men härlig dag!
Jobbet gick smidigt och jag slapp undna en massa krångel. Skönt med en lugn dag.

Igår blev jag världens lyckliagste för Karins telefonsamtal kom fram till slut och jag hade den mest fantastiska och roliga halvtimmen på lääänge. Gud vad jag har saknat dej min underbaring. Det var overkligt och alldeles alldeles underbart! Skönt att få höra din röst iallafall ♥ Jag räknar dagarna tills de 30 oktober!

Nu ikväll så har jag och mamsing cyklat ut till Mellbystrand. Vi körde till Strandlyckan och köpte galss och satte oss vid strandne och mumsade. Det var mysigt att ha en egen stund med mami.... det händer inte så ofta ♥

Imorgon är det redan Torsdag men eftersom jag jobbar helgen har jag några extra dagar att räkna ner innan jag får sovmorgon.

På måndag är jag ledig och då hörde jag talas om Liseberg med familjen. Jatack!


En anna sak som jag räknar ner dagarna till är den 2 oktober. Då flyger vi till Espana med La familia! En vecka på Mallis... Sol & Bad.
Ahh jag längtar!



Kommentarer
Postat av: karin

Du e sa fin min uderbara Larsson!!!! gud vet vad jag skulle gjort utan dig!

2010-08-01 @ 21:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0