Waka Waka Eh

Jag Ä L S K A R shakiras nya låt waka waka eh. Klicka på länken och börja älska den du med :)
http://www.youtube.com/watch?v=pRpeEdMmmQ0&safe_search=on

Idag har det varit en fantastisk dag! Sol värme och jordgubbar med grädde. Jag har jobbat idag med men det gick lätt som en plätt för idag har jag varit på topp... härligt det för igår var det en skitdag!

Ikväll så tvättade jag och Elin Axe. Han var döööö smutsig och svettig. Han blev iallafall ren och jag blev blöt och smutsig. Jaja vad gör man inte för sina änglar? ;)

Imorgon är det fredag. Tjoho!!

Och på lördag fyller finaste syster 21 år. Då blir det grillning och födelsedags mys i hennes och Markus trädgård i ysby. M Y S!
30 strecket närmar sig men feel no pressure syrran. Vi älskar dej ändå <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

lilla anna panna! jag fyller bara 21! de är sååå långt ifrån 30! markus fyller ju 26 om ett halvår.. haha! :)

2010-07-02 @ 16:11:11
URL: http://lisasofialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0