åka åka åka på lastbilsflak....

Det ska vi göra om exakt tio dagar!

Det är helt galet hur sjukt fort tre år har gått, vart har all tiden tagit vägen liksom?? Aja en och en halv vecka är det iallafall kvar av de tre roligaste åren i mitt liv! Jag kommer aldrig aldrig aldrig glömma min fina klass ♥

Idag har jag mest kört bil och åkt bil känns de som! I morse körde jag till Helsingborg för att fixa studenbiljetter till nästa fredag. Jag fick tag i dom som tur var så nu kan jag Andrea & Filip oxå fira att vi klarat av skolan i tre år ;) Så på studenten är de fest trianglen som gäller Le Cardinal Tempel & The Tivoli. Kommer säkert bli en helt awesome natt!!

Efter jag vart i HBG så kom Martina och hämta mig så körde vi och fixa present till de blivande bröllopsparet. Jag tror dom kommer uppskattat presenten väldigt mycket!

Nu ikväll har jag pysslat i stallet och tömkört Axe ♥ De gick fin fint. Han har haft lite vila ett tag dels för att jag har haft fullt upp och dels för att han har kännts lite seg och konstig... Men idag var han precis som vanligt igen. Härligt! Han var nog bara lite vår trött!

Imorgon ska jag köra till skolan och lämna igen lite böcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0