Äntligen sommarvärme!

Älskar det härliga vädret! Det kom verkligen inte en dag för sent.

Idag har jag varit nere på skolan och lämnat tillbaka de sista böckerna, skönt att ha det gjort!
Sen kom Andrea hem till mig och fikade och planerade det sista inför midsommar. Det kommer verkligen bli en grym kväll!!

Sen så kom syster Sofia också hit så vi har legat på altanen nästan hela eftermiddagen och solat. Så härligt! Men såklart lyckades jag bränna mig... på magen av alla ställen! Fyfan vad det svider nu :(

Nu ikväll har jag varit ute med Axe på en långtur. Det var härligt men väldigt blåsigt!

Karin om du läser det här så vill jag bara hälsa att jag saknar dej här hemma. Känn DEJ träffad ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG AR SA TRAFFAD!!!!! ps alska sa mkt att mitt har ar svart och itt ar blont (trodde inte att det var sa morkt) pussar pa dej min KOanna!

2010-06-10 @ 04:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0