Det riktig livet.

Ja i måndags började det riktiga livet med tidiga morgnar och jobb. Grattis till alla studenter 45 år kvar till penisonen.

Nej ärligt talat är jag vädigt glad att jag har ett jobb direkt efter studenten. Dessutom är det ett jobb som  jag trivs superbra med. 5 minuters bilväg och jag får vara ute vaje dag och jobba med djur. Så det kan inte bli mycket bättre. Jag har jobb fram till augusti så i höst får vi se vart jag tar vägen... men de löser sig ;)

Fast i för sig så börja inte mitt arbetsliv så bra. Jag har fått öroninflammation och halsfluss och går på penicillin... så idag är jag sjukskriven. Men imorgon blir det jobb igen :)

Jag längtar verligen till den kommande helgen! På lördag ska Linnea & Fredrik gifta sig. Det ska bli fantastiskt roligt att få gå på bröllo. Kärlek är så himla fint!

Nu blir det Jordgubbar med grädde... det är också fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0