Det snurrar i min skalle

Idag är det dagen efter kvällen före och jag mår precis sådär lagom dåligt som man ska göra.
Igår var det en fantastisk dag och kväll. Jag började mitt midsommar firnade med jordgubbar och champagne på altanen. Sedan trillade folket in en efter en och jag fick äntligen återse mina fina föredetta klasskompisar. Efter sill nubbe dans på borden och den obligatoriska nattamaten var vi nöjda. Jag fick nattsällskap av inte mindre än 5 killar och en tjej. Men det var inte så spännande som de låter. Jag sov i min säng och resten låg på ovanvåningen i en enda stor fyllehög. I morse blev de stoor frukost och sedan städa städa städa... då var jag tacksam för nattsällskapet som var till stor hjälp. Vi solade i trädgården och grillade korv sedan lämnade mina fina klasskompisar mig igen. Det värsta är att vi faktiskt inte kan kalla oss klasskompisar längre... nu är vi bara kompisar.

Resten av dagen fram tills nu har jag spenderat i solstolen och jag planerar att förflytta mig till soffan senare det är vad jag orkar med idag. Ja det snurrar i min skalle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0