Hey Soulsister

Det här inlägget vill jag tillägna lite åt Karin (jag vet att du läser det här). Karin är en av mina absolut bästa kompisar och hon är galet underbar att ha som vän. Hon är lika flamsig tramsig  och galen som jag. Också pratar vi lika mycket med, eller det säger iallafall alla andra till oss ;)

Vi har faktiskt inte varit kompisar sådär jättelänge... Bara ett år ungefär. Det var när jag började min praktik  hemma hos henne som lärde känna varandra och sen dess har vi haft väldigt roligt och vi har redan vääääldigt många roliga minnen ihop! Finlandsfärja, Julfester och jaa en massa annat som inte är rumsrent!

Men iallafall så finns det ett litet problem just nu och det är den lilla saken att Karin befinner sig på andra sidan jorden. Eller iallafall i USA i North Dakota mitt ute i ingenstans. 3 timmar till närmsta stora stad. Ja det är galet långt! Hon åkte i Mars och hon kommer hem i November igen. Det är väldigt lång tid :( Och just nu saknar jag DIG väldigt mycket. Det händer en massa roliga saker här hemma som jag så vädligt gärna hade viljat dela med dig...! Men man kan ju inte få allt här i denna värld ;) Jag hoppas verkligen att du har en fantastisk tid i USA och vi får väl helt enkelt ta igen allt det där roliga när du kommer hem igen. För HEM ska du! Annars kommer vi över och hämtar hem dej ;) Det jag mest ville säga är att jag saknar dej men att jag verkligen hoppas att du har det bra "over there".

Jag är verkligen glad att du är min vän ♥


Jag har faktiskt gjort annat idag också mer än att sakna Karin ;)
Jag har jobbat med. Andra veckan av det riktiga livet med jobb och tidiga morgnar. Ja det funkar och jag trivs bra och jag ska nog klara mig till pensionen jag också. Ikväll har jag börjat förbereda inför Midsommarafton. Jag Elin & Andrea ska ha studenfest/midsommarfest här hemma men det är en del att fixa innan. Men det kommer säkert bli en fantastiskt rolig kväll!

Dessutom har dom lovat en solig midsommarafton.... vågar man tro på detta?




Såna här söta får jag träffa på jobbet varje dag. Det är inte fyskam!

Kommentarer
Postat av: karin

MIN UNDERBARASTE FINASTE LARSSON!!!!!! att du bara kan skriva nagot sadant... men vet du vad! nu ar det bara 4 manader och 8 dagar kvar (nastan halvtid) tycker att du ska be mina kara foraldrar om loneforhojning och halsa pa mig, florta med pappa det ar han som betalar ut lonen! annars sa sager jag att jag inte kommer hem sa du maste komma och hamta mig, (aven josse och lina)



forresten, vems kalv ar det som du har lagt upp kommer inte fran HANSAGARD i alla fall. eftrersom att jag inte kanner igen bakgrunden. ar du otrogen mot oss?!!

2010-06-22 @ 20:36:01
Postat av: Anna L

Jag snodde faktiskt bilden från google ;) Jag skulle väl aldrig svika er!

2010-06-23 @ 14:05:21
Postat av: Anonym

ha ha jag har koll:P

2010-06-23 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0