Söndag.

Oh härliga svenska sommar! Dagar som dessa uppskattar jag verkligen mitt liv.

Igårkväll var jag galet trött så jag stannade hemma i soffan trots lockande erbjudande om både grillkväll och tylösand... men jag pallade verkligen inte och det tackade jag mig själv för i morse! Vaknade kl nio och var superpigg. Frukost på altanen och sedan storstäade jag hela stallet. Hästarna vill ju också ha det sommarfint!
Sen gled jag i bikinin och la mig på altanen och käkade jordgubbar med grädde. Mums!

Där låg jag ända till kl fyra för då var det dags för en liten runda till jobbet. Allt var lugnt idag så det gick väldigt smidigt. Nu har vi precis ätit kvällsmat på altanen... Kyckling nypotatis och beanaise sås. Mums på det!

Nu ska jag landa på soffan och kolla på en film som jag hittade. It´s complicated heter den!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0