Systers bal

Igårkväll var vi ju hos Martina på lite förfest och sen drog vi ner till stan. Det var en riktigt riktigt rolig kväll! :)

Idag har Elin sin bal ute i tylösand så vi ska åka ut och titta på henne i eftermiddag. Hon ska åka i en skitfin cadillac som morbror ska köra åt dom. han var rallyförare innan så det kommer säkert gå bra ;) Haha

Hon kom nyss hem från frissan och hon är superfin i håret. Ska bli kul att se henne med smink och klänning och allt sen!

Imorgon är de måndag igen då ska jag fixa lite till inför studenten på fredag för sen är de fullt upp heeeela veckan. Ska vara på skolan tis ons tor och fredag såklart!! :)

Jag längtar verkligen jättemycke! Men samtidigt kommer jag sakna min klass fruktansvärt mycket!! Men vi ses ju till midsommar igen som tur är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0