Torsdag 3/6

Det är minsann härligt väder idag med. Har sommaren kommit för att stanna nu? Hoppas Hoppas!

Inatt blev jag väckt kl två av att min telefon ringde. Vafan tänkte jag... vem ringer nu?! Men när jag såg vem det var blev jag suuuuuuperglad! För det var Karin som ringde ända från USA! Det var superkul att få höra hennes röst igen! GUD vad jag saknar henne alltså. Innan hon åkte så kunde vi prata med varandra varje dag.... nu har vi bara pratat två gånger sen 1.a Mars. Det är helt galet!

Jag längtar till 1 november för då kommer hon äntligen hem igen :) Jag räknar dagarna Karin ♥

Imorgon är det fredag igen. Är det fint väder så lutar det emot att cykla in till Brasseriet på kvällen. Uteservering och billig öl kan man inte missa när det är sommar.  Jag ska bara försöka tvinga Elin att cykla med mig också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0