Vad är väl en bal på slottet??....

... den kan ju vara dötrist och långtråkig och alldeles.... Alldeles underbar!

Jag tar studenten om några veckor och nu framöver är det en massa kul som händer. Igår hade vi våran studentbal och det var den mest fantastiska kväll jag varit med om. Balen var på Grand Hotel i Lund och vi var injudna av Hvilan och Svalöf. Dett är verkligen ett minne för livet ...Vi hade galet roligt och alla var så fina!

Det var som en riktig askunge saga... det sa bara swisch så var kvällen över! Då åkte vi hem till Fredrik i Vellinge. Efterfest och grillade hamurgare. Kvällen kunde inte slutat bättre.
Tack till världens finaste klass. NPJ 07 ni är bäst! ♥
Imorgon är det fredag igen och den innehåller Karsefors premiär. Det är ett måste när det är sommar i Laholm!

Jag & Fina Andrea

Jag och fina baldejten Jocke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0