Just the way you are

Jag är så hungrig att jag mår illa! Det är i l l a.

Min helg har bestått av jobb jobb och jobb, och mycket mys. I fredags hade jag och Karin fredagsmys med kinamat och fin film, både hon och jag skulle vara chaffis på natten. Vi somnade i soffan bägge två kl tio ;)
Upp igen vid tolv och hämta Jimmy i mellbystrand hos kusin. Hem och sova i några timmar med en snarkande karl jämte örat. Lyckat? Nej!

Upp kl sex och jobba sen åkte jag hem till fina Mellby igen. I år var det 30 års jubileum för plöjningsfestivalen. Så vi tillbringade eftermiddagen på en lerig åker med dieselrök i näsan. Det var lika kul som alltid, det hör liksom till när man bor här och jag g i l l a r det!
Sen att jag satte mig med bilen två gånger var ju inte lika kul, men de hör väl till det med antar jag

Jobb i söndags med så helgen har inte varit så spännande, mest mysig :)
 Nu är de måndag igen men vi räknar redan ner till helgen, då blir det äntligen fest på sunny hill. Vi gillar´t!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0