under samma sol



Im complete. Min fina vän är äntligen hemma igen


Igår var det äntligen den dagen som jag väntat på sen 1a mars.
Igår kom äntligen Karin hem igen. Det har inte varit lätt att vara utan sin bästa vän i 8 månader. Du har varit väldigt efterlängtad!
Vi mötte henne på stationen i Båstad och när tåget rulla in sprang jag och Emelie och gömde oss, för karin hade ingen aning om att vi skulle möta henne. Åh hennes min när hon såg oss var obetalbar! Det var det bästa ögonblicket nånsin ♥
Jag var nästan tvungen att nypa mej i armen, men det var verkligen på riktigt som tur var!


Helegn har varit väldigt bra annars också. I Fredags var det födelsedagsfirande, godmat och en tur till Annabelle. Drinkar och aningens för många hot shots, jag var död i lördags morse. Sängen fram till tolv sen släpa vi oss hem till mej. Elin hade bjudit Simon och Milla på fika. Det var mys :)
På kvällen var jag och Jimmy på bio. Vi såg himmlen är oskyldigt blå. Den var bra!
Sen vred vi tillbaka kloclorna och fick sova en timme längre. Skönt!


Idag har jag tillbringat eftermiddagen på stranden med Lina & Karin. Vi har en massa förlorad tid att ta igen nu ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0