Autumn leafs

F A N vad jag är dålig på att skriva här!
Meen bättre sent än aldrig heter de ju.

Helgen har varit otroligt rolig och fylld av fest.
I fredags kväll var det wild west steakhouse som stod på schemat. det var en toppen kväll med världens bästa vänner. God mat goda drinkar och fint sällskap. Det var en perfekt Fredagskväll.

I Lördags sov jag länge och Jimmy åkte och jobbade kl sex... då var det ganska skönt att slippa gå upp.
Jag skulle klippa Axe men det slutade med brottningsmatch som jag tillslut vann som tur var. Klippt blev han iallafall!
På kvällen var det dags gör fest igen. Höstfest hos Calle & Natta.
Det var G R Y M T roligt! En massa folk man träffar för sällan var där och vi hade en massa att ta igen.
när vi inte kunde stå upp längre så åkte vi hem och när jag vaknade insåg jag att det nog blivit lite mkt dricka. Så söndagen tillbringade jag på Jimmys soffa under ett duntäcke... där låg jag och tyckte synd om mej själv men det hjälpte inte det minsta. Jag mådde tydligen som jag förtjänade.

Nu är det Måndag igen och till helgen ska jag jobba... det betyder ingen alkohol. Tur för mej :)



Jag & Natta skicka en hälsning till Karin.

Det ska stå "Karin vi saknar dej" men det syns inte så bra.
Men iallafall VI SAKNAR DEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0