Hoping for the best but expecting the worst


 
                                      Jag saknar er varje dag

Jag har haft ännu en fin vecka och helg.
Jag har varit med mitt Hjärta sen i onsdagskväll. Det är härligt att ha någon att tycka om så mycke :)
I fredags var jag ledig så då styrde jag & Martina bilen till Ge-kås. Det var ganska mkt folk men de fanns pltas till oss med. Jag kom hem lite fattiagre men med an massa fynd. Vi fick jackpott också. vi såg både Morgan & Ola-Conny. Haha dom var lika fula som i tv-programmet typ.
Jag och Martina hade iallafall en mysig dag :)
På kvällen var jag ocj Jimmy i Björbäck på resegille. Jag körde men de var roligt ändå. Kusinen var där som man inte träffar så ofta så det var kul att snacka med honom :)
Det var inte kul att gå upp i lördagsmorse och åka till jobbet kl kvart över sex :(

På eftermiddan åkte jag & Jimmy till IKEA och köpte en massa saker vi förmodligen inte behövde. Men de va mysigt :)


Nu räknar jag dagnarna till LÖRDAG för då kommer äntligen min HANTOFT hem igen :D
Gud vad jag längtar!

Idag var jag ledig och tur de för Fredrik från gamla klassen var i krokarna så han kom inom och fika! Det var superkul att se honom... sist vi träffades va på midsommar. Lite för längesen  :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0