Allting kommer bli bra till slut. Du ska se att allting ordnar sig

Nu är hösten som bäst. Lagom varmt soligt och helt underbart. När det är sånahär fina dagar är det inte lika jobbigt att stiga upp kl fem och åka till jobbet för då har jag heeela eftermiddagen ledig till att vara ute. Lovely!

Idag var jag Elin Ida och mamsing i Halmstad en sväng. Jag behövde egentligen inget men ett nytt nagellack, under kläder och öronhängen fick följa med hem iallafall. Kan ju alltid vara bra att ha ;)

Nu är jag hungrig och jag väntar på att maten ska bli klar revbensspjäll och brunsås. Mammas mat är alltid bäst. Sen blir det promenad i det fina vädret! Livet är härligt nu
!


Kommentarer
Postat av: IDA - LARSSONSFOTO

Den här bilden är jag jättenöjd med!! :)

2010-09-07 @ 07:50:21
URL: http://larssonsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0