Do you come from a land down under? Where women glow and men plunder...

 

Jag är glad och lycklig! För världens bästa Karin ringde nyss :D

Vi hann prata en kvart innan de bröts, men de va den bästa kvaretn denna veckan! Hon var ledig och på väg till las vegas och california. Jag är bara liiite avundsjuk. Men vi prata om hur vi ska göra i höst och så. Nya Zeeland lockar väldigt mkt. Jag vill komma bort och se världen men samtidigt är jag världens mest hemkära person... men jag VET att jag komr ångra mig för resten av livet om jag inte tar den här chansen. You only live once! Och jag är totalt bombsäker på att Karin är rätt person att åka med :) Visst jag kommer sakna mina vänner familj och hästar väldigt mkt... men dom finns ju faktikst kvar... Liksom fyra månader av hela mitt liv. Vad är de?!

Det är lite som en utmaning för mig själv med.. att våga åka iväg själv och veta att man klarar av det. Jag vill, jag kan jag vågar!... Man ångrar bara sånt man aldrig gjorde.

Dessutom .... kolla bilden där uppe. Jag menar man kan ju leva med att bo i sådan natur i några månader. Rena paradiset ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0