Fluffiga strumpor




Hittills har helgen varit awesome!
Igår kväll var jag världens snällaste och åkte och handla mat och sen vidare för Fredagsmys med min fining ♥
Det var en bra kväll :)
Imorse ringde klockan tidigt... det var inte så kul att gå upp ur sängen och åka till jobb. Det var ännu tråkiagre när dörren stod på vid gavel när jag kom dit och larmet gick igång. Jag var liiite skakig i knäna när jag gick omkring ensam i den stora idrottshallen och skulle städa... jag var liksom lite övertygad om att ngn hade gömt sig och skulle skrämma alternativt kidnappa mig!... Jaa jag hann tänka en hel del läskiga tankar när jag gick omkring där... men som tur var så var det bara ett misstag att dörren var öppen. Så jag slapp bli överfallen och kidnappad. Puh tur för mig!
Jag har kanske sett för många skräckfilmer?


Sen var Faster Anna-Karin här på snabbkurs i stallet... hon ska passa min hästar när vi e på semester så då är de ju bäst att kolla läget innan :) Sen åkte jag Elin & Martina till Väla. Jag skulle egentligen inte handla men det gick inte så bra med de... en kjol en kofta smycken och lite annat smått. Det va iallafall mysig eftermiddag

Nu är dekväll igen och jag sitter i soffan med mina nya fluffiga mysstrumpor... Ikväll blir de sängen tidigt för imorgon blir de mer jobb.
You gott´a love it!

Kommentarer
Postat av: karin

ha ha o du som aldrig ska handla men lika val gor du det:p du e sa sot. nu ar det bara 34 dagar kvar!!!!

2010-09-26 @ 20:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0