Jag hatar regn och rusk!

Vädret får verkligen tummen ner idag! Det blåser ju storm ute och regn på det. Näe fy fasiken vad jag hatar hösten när den är såhär!!

Men kvällen igår får verkligen tummen upp! Det var jättemysigt att träffa alla tjejerna igen. Åh vad jag har saknat dom. Trevlig kväll med mkt skartt skvaller och vin ♦

Idag vaknade jag kl åtta och tackade gud för att jag var ledig och slapp ge mig ut i blåsten. Lång frukost med tända ljus och sen var jag redo för att ge mig ut till stallet.
 Nu har jag precis duschat jääääättelänge för attsingen vad jag frös när jag kom in igen!
Brrrr

Nu ska jag byta om och sen beger jag mig iväg på lördagsmys ♥
Detta är väldigt väldigt bra ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0