Om det inte finns en himmel... varför föddes man då snäll?

Ojsan! Sommaren har visst hittat tillbaka igen. 20 grader varmt och sol hela dagen. DÅ gillar man att det är torsdag och att man är ledig.
Jag har tillbringat min förmiddag i Halmstad och jag blev väldigt mycket fattigare, men min garderob blev rikare :)
Nu i eftermiddag har jag hjälpt  pappsen att plocka potatis... inte särskilt kul men klart man hjälper till om de behövs :) Dom ställer alltid upp för mig så då är de såklart att min vill göra ngt för dem när man kan ♥

Imorgon är de fredag och jag är ledig då med. Jag ska jobba lördag och söndag morgon istället. Inte mig emot... det är ganska skönt att glida rundor själv... lyssna på musik och inte stressa. Dessutom ärde bättre betalt på helgen så det gör de ju ännu roligare :P
   Imorgon kväll hoppas jag även på lite Fredagsmys ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0