Som att allting redan var bestämt. Som att jorden går runt solen

Nu är det verkligen höst på RIKTIGT!
Det är mörkt utanför min ruta när jag vaknar och det regnar och blåser och är allmänt äckligt väder. Jag gillar bara hösten när jag får ligga inne och mysa och ha tända öjus över allt. Jag hata hösten om jag måste vara ute :P

Idag har jag jobbat som vanligt. Skön att ha rutin och ett jobb att gå till, det är jag verkligen tacksam för!
I morse när jag gick upp låg det ett vykort från Karin och vänta på köksbordet. Det piggade verkligen upp min korgon. Tack söta du. Snaaaaart kommer du hem igen ♥ Jag räknar dagarna!

Nu är de kvällen igen och jag har nog inte gjort så mkt mer idag än att vara i stallet sen jag kom hem. Nu är de snart mörkt ute igen så nu säger jag tack för idag och hoppas på lite sol imorgon!



Bjuder på en bild från i somras. Det kan ju alltid pigga upp. En galen kväll på ekebo med Anna Larsson x 2




Och en härlig midsommar bild på mig och Finaste Andrea ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0