What goes around comes around

Det är Måndag och grått trist väder och idag har jag varit både hos doktorn och tandläkaren. Men det gör inget och det finns inget som får ner mitt humör nu! För på Lördag åker vi till Mallorca. 
Helgen var lika fin som förra. Det blir så när man har en helt underbar och fin person att umgås med ♥
Det var längesen det kändes så här bra!

Kort dag på jobbet idag för sen skulle jag som sagt till doktorn och tandläkaren. Det är bra när ens Faster är tandsköterska. Så smidigt! Så nu är jag nästan helrenoverad och redo för semester. Skönt!

Det är bara en del som ska fixas här hemma innan. Men som tur är har man världens bästa vänner som ställer upp och tar hand om mina hästar under tiden. Ni är bäst ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0